Friday 11 March 2011

hari ini dan semalam

hari ini aku rasa diriku begitu berharga...aku x sangka ada juga orang appreciate aku dalam dunia ini yang masing2 mencari kemewahan. aku x sangka dia lamar aku dalam keadaan aku tidak mempercayai semua orang. aku kenal die sudah lama tapi aku still anggap die seorang kwan yang baik untuk aku berjalan. dia banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar walaupun die muda setahun dari aku. tapi fikiran die sangat matang yew dari aku. dia slalu kate perangai kau macam budak-budak yang baru berlajar berjalan. tapi aku xkisah la die nak kate ape tentang aku, kadang2 aku ne macam budak juga suka bermain walaupun bende tu serius. gelinya hati dan jantungku apabila die melamar aku dalam keadaan die berlutut seolah-olah kau seorang bidadari dari syurga..hahahha...hahaha......aku feeling sekejap huhuu...huhuhu....tak boleh belah cincin yang disarungkan besar dari jemari ku...lepas tu aku kata kat die..'cincin ne menunjukan kita tak de jodoh' tetibe jew aku cakap cam tu. tapi die kata nak beli cincin baru kate yew...kite tunggu dan lihatlah apew yang berlaku selepas ini. semalaman aku lepak dengan die, bercerita tentang diri masing-masing.huhuu...huhuh...die ne pula lurus bendul berangan nak kahwin dengan aku. nak kate die bodoh tapi tidak coz die belajar ambik low, xkan die xtau pasal low kat cne. aku cuma gelak jew cam angan-angan jew nak kahwin. lucu juga lau difikirkan bende yang mengarut ne. x terasa sampai ke pagi bercerita. die hantar aku balik naik bus coz die adew klaz. die suh aku balik petang tunggu die abis klaz tp aku kate aku adew klaz padahal xdew klaz huhuu...paling best yew die cium dahi aku kat public...grand x??hihiii...lau ada jodoh mungkin aku jatuh kat tangan die...D:

No comments:

Post a Comment